-
Jak si podat stížnost
-
Kdy podáváme stížnost:
Stížnost můžete podat v případech, kdy se cítíte poškozen/a na svých právech, kdy nejste s něčím spokojen/a.
-
Kdo si může stěžovat:
- vy jako klient/ka služby
- váš zástupce – tento člověk nemusí mít žádný vztah k organizaci. Může to být příbuzný, přítel, nebo například jiná služba, se kterou spolupracujete atd.
-
Jakou formou si můžete stěžovat:
- Anonymně - Anonymní schránka, která je umístěna v blízkosti kanceláří Aladinka,z.ú.
- Neanonymně
- Ústně – svou stížnost sdělíte jakémukoliv pracovníkovi sociální služby. Pracovník s vámi stížnost sepíše.
- Telefonicky
- Písemně – stížnost můžete donést osobně do zařízení, předat pracovníkovi, poslat poštou na adresu zařízení nebo řediteli organizace či nadřízené instituci
- E-mailem
-
Postupy:
- Stížnost na jiného klienta služby, na průběh, úroveň a kvalitu poskytování sociální služby > Pracovníkovi, vedoucímu služby
- Na pracovníka > Vedoucímu služby
- Na vedoucího služby > Řediteli
- Na ředitele > Správní radě - adresa, členové s právní rady s kontakty
-
Průběh vyřizování stížnosti:
- Kdo - výše uvedeno
- Termín do kdy - obvykle do 15 dnů
- Oznámení o rozhodnutí - písemné rozhodnutí vámi podané stížnosti vám bude doručeno na vámi uvedenou adresu. U anonymní stížnosti bude rozhodnutí uloženo u vedoucího služby.
Pokud máte specifické potřeby – znaková řeč, jste nevidomý, máte právo tlumočníka.
Vaše stížnost v žádném případě nesmí vliv na další průběh a poskytování služby
Když budete mít pocit, že vaše žádost nebyla vyřízena dle vašich představ, můžete se odvolat: