• Jak si podat stížnost

  • Kdy podáváme stížnost:

    Stížnost můžete podat v případech, kdy se cítíte poškozen/a na svých právech, kdy nejste s něčím spokojen/a.

  • Kdo si může stěžovat:

    • vy jako klient/ka služby
    • váš zástupce – tento člověk nemusí mít žádný vztah k organizaci. Může to být příbuzný, přítel, nebo například jiná služba, se kterou spolupracujete atd.

  • Jakou formou si můžete stěžovat:

    • Anonymně - Anonymní schránka, která je umístěna v blízkosti kanceláří Aladinka,z.ú.
    • Neanonymně
    • Ústně – svou stížnost sdělíte jakémukoliv pracovníkovi sociální služby. Pracovník s vámi stížnost sepíše.
    • Telefonicky
    • Písemně – stížnost můžete donést osobně do zařízení, předat pracovníkovi, poslat poštou na adresu zařízení nebo řediteli organizace či nadřízené instituci
    • E-mailem

  • Postupy:

    • Stížnost na jiného klienta služby, na průběh, úroveň a kvalitu poskytování sociální služby > Pracovníkovi, vedoucímu služby
    • Na pracovníka > Vedoucímu služby
    • Na vedoucího služby > Řediteli
    • Na ředitele > Správní radě - adresa, členové s právní rady s kontakty
  • Průběh vyřizování stížnosti:

    • Kdo - výše uvedeno
    • Termín do kdy - obvykle do 15 dnů
    • Oznámení o rozhodnutí - písemné rozhodnutí vámi podané stížnosti vám bude doručeno na vámi uvedenou adresu. U anonymní stížnosti bude rozhodnutí uloženo u vedoucího služby.

    Pokud máte specifické potřeby – znaková řeč, jste nevidomý, máte právo tlumočníka.

    Vaše stížnost v žádném případě nesmí vliv na další průběh a poskytování služby

    Když budete mít pocit, že vaše žádost nebyla vyřízena dle vašich představ, můžete se odvolat: